Άντρας ετοιμάζεται να επιστρέψει τον σκύλο στο καταφύγιο, όταν διαβάζει το γράμμα του προηγούμενου ιδιοκτήτη...

Μου είπαν ότι το όνομα του μαύρου λαμπραντόρ είναι Reggie, όση ώρα τον κοιτούσα μέσα στο κλουβί του. Το καταφύγιο ήταν καθαρό και οι υπάλληλοι φιλικοί. Ζούσα στη περιοχή για 6 μήνες, και όπου και αν πήγαινα στη μικρή πόλη, οι άνθρωποι ήταν ευγενικοί και ανοιχτοί. Όλοι σε χαιρετούσαν όταν περπατούσες στο δρόμο.


Αλλά κάτι μου έλειπε όσο προσπαθούσα να συνηθίσω στη νέα μου ζωή, και σκέφτηκα ότι ένας σκύλος θα μου έκανε καλό. Και μόλις είχα δει την αγγελία του Reggie στις τοπικές ειδήσεις. Στο καταφύγιο μου είπαν ότι δέχτηκαν αρκετές κλήσεις, αλλά όσοι ήρθαν δε τους φάνηκαν κατάλληλοι. Μάλλον σκέφτηκαν ότι εγώ είμαι ο καταλληλότερος.


Για κάποιον λόγο, τα πράγματά του (εκτός από το μπαλάκι του τένις, το οποίο το έπαιρνε παντού) κατέληξαν σε κουτιά. Φαντάστηκα ότι δε θα τα χρειαζόταν όλα αυτά, και θα του έπαιρνα καινούρια πράγματα όταν με το καλό θα προσαρμοζόταν, αλλά έγινε προφανές ότι δε γινόταν κάτι τέτοιο.

Η σχέση μας δε λειτουργούσε. Είχε μασήσει μερικά παπούτσια και κάποια κουτιά που είχα ανοίξει. Ανυπομονούσα να περάσουν οι δύο εβδομάδες, ο καιρός που μου έδωσε περιθώριο το καταφύγιο για να προσαρμοστεί. Ήμουν έτοιμος να καλέσω το καταφύγιο για να τον γυρίσω πίσω, αλλά είδα ένα κλειστό φάκελο στο κουτί που είχα βάλει τα πράγματα του. Ήταν το γράμμα που είχε γράψει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του.

Το γράμμα έγραφε:

Προς τον νέο ιδιοκτήτη που θα πάρει τον σκύλο μου:

Δε μπορώ να πω ότι χαίρομαι που διαβάζετε αυτό, ένα γράμμα που είπα στο καταφύγιο ότι μπορεί να ανοιχτεί από τον νέο ιδιοκτήτη του Reggie. Αν το διαβάζετε αυτό, σημαίνει ίτι γύρισα από το καταφύγιο και άφησα το λαμπραντόρ μου στο καταφύγιο. Ήξερε ότι κάτι δε πάει καλά. Είχα μαζέψει τα πράγματά του και σαν να είχε ένστικτο ότι δε θα ξανάρθει εδώ.
Θα σας πως κάποια πράγματα για το λαμπραντόρ μου με την ελπίδα ότι θα δεθείτε και θα τα πάτε καλά.
Πρώτα απ” όλα αγαπάει τα μπαλάκια του τένις. Όσα περισσότερα, τόσο το καλύτερο. Συνήθως έχει δύο μέσα στο στόμα του και προσπαθεί να πάρει και τρίτο. Του αρέσει να τα πετάω και τρέχει να τα αρπάξει. Προσοχή στο δρόμο, παραλίγο να τον χτυπήσει αμάξι μια φορά.

Στη συνέχεια, οι εντολές. Ο Reggie ξέρει τις βασικές εντολές και ξέρει κινήσεις χεριών και λέξεις, όπως «μπάλα», «φαγητό», «κόκκαλο» και «μεζεδάκι».

Τρώει δύο φορές την ημέρα, στις 7 το πρωί και στις 6 το απόγευμα.

Έχει κάνει τα εμβόλιά του, αλλά μισεί τον κτηνίατρο. Καλή τύχη να τον βάλεις μέσα στο αμάξι, κάθε φορά σα να ήξερε ότι πάμε εκεί.

Τέλος, δώστου λίγο χρόνο. Πάντα ήμασταν οι δυο μας και τον έπαιρνα παντού μαζί μου, γι” αυτό να τον παίρνεις όπου είναι δυνατόν μαζί σου. Κάθεται ήρεμος πίσω και δεν γαυγίζει, ούτε παραπονιέται. Του αρέσει να είναι με κόσμο, και με μένα ειδικά.

Που σημαίνει ότι η μετάβαση θα είναι δύσκολη, να ζήσει με κάποιον άλλον. Και γι” αυτό πρέπει να μοιραστώ άλλη μια πληροφορία. Το όνομά του δεν είναι Reggie.

Δε ξέρω γιατί το έκανα, αλλά όταν τον άφησα στο καταφύγιο, είπα ότι το όνομά του είναι Reggie. Είναι έξυπνο σκυλί και θα συνηθίσει αυτό το όνομα είμαι σίγουρος. Απλά δεν άντεχα να δώσω το πραγματικό του όνομα. Για μένα για να το κάνω αυτό, ήταν τόσο οριστικό, που σήμαινε ότι δε θα τον ξανάβλεπα ποτέ. Και αν καταλήξω να γυρίσω να τον πάρω και να σκίσω αυτό το γράμμα, σημαίνει ότι τα πάντα πήγαν καλά. Αλλά αν το διαβάζει κάποιος άλλος, σημαίνει ότι ο νέος του ιδιοκτήτης πρέπει να ξέρει το πραγματικό του όνομα. Θα βοηθήσει στο δέσιμο της φιλίας σας. Ποιος ξέρει, μπορεί να λύσει και πολλά προβλήματα με τη συμπεριφορά του.

Το πραγματικό του όνομα είναι Tank. Επειδή αυτό οδηγώ. Οι γονείς μου έχουν πεθάνει, δεν έχω αδέρφια και δεν είχα κάποιον να τον αναλάβει. Αν διαβάζεις αυτό το γράμμα και είσαι από την περιοχή, τότε το όνομά μου θα ήταν στις ειδήσεις. Είπα στο καταφύγιο ότι ο Reggie δε θα ήταν διαθέσιμος για υιοθεσία μέχρι να ξέρω οριστικά ότι θα φύγω. Ο στρατός με έστειλε στο Ιράκ και για να διάβαζεις το γράμμα σημαίνει ότι έχω φύγει. Ο Tank ήταν η οικογένειά μου για τα τελευταία 6 χρόνια. Και τώρα ελπίζω να τον κάνεις μέλος της δικής σου οικογένειας και θα προσαρμοστεί και θα σε αγαπήσει όπως εμένα.

Καλή τύχη με τον Tank. Χάρισέ του ένα καλό σπίτι και δώστου ένα φιλί από μένα κάθε βράδυ.

Ευχαριστώ, Paul Mallory.


Δίπλωσα το γράμμα και το έβαλα μέσα στο φάκελο. Σίγουρα είχα ακούσει για τον Paul Mallory, όλοι στην πόλη τον ήξεραν, ακόμα και νέα κάτοικοι όπως εγώ. Ένα ντόπιο παιδί, που σκοτώθηκε στο Ιράκ πριν από μερικούς μήνες και έδωσε τη ζωή του για να σωθούν τρεις φίλοι του. Οι σημαίες κυμάτιζαν όλο το καλοκαίρι για εκείνον.

Έγυρα στη καρέκλα μου και κοιτούσα τον σκύλο.

«Έλα Tank,» είπα ήρεμα. Το κεφάλι του σκύλου σηκώθηκε, τα αυτιά του κουνήθηκαν και το βλέμμα του ζωήρεψε.
«Έλα εδώ αγόρι μου». Αμέσως σηκώθηκε όρθιος, κάθισε μπροστά μου και έψαχνε το όνομα που είχε να ακούσει μήνες.
«Tank,» ψιθύρισα. Κουνούσε την ουρά του. Συνέχισα να λέω το όνομά του και κάθε φορά χαλάρωνε περισσότερο. Του χάιδεψα τα αυτιά και τον αγκάλιασα.
«Τώρα είμαστε οι δυο μας Tank, εγώ και εσύ.» Ο Tank με πλησίασε και έγλυψε το μάγουλό μου. «Τι λες να πάμε να παίξουμε λίγο μπάλα; Σου αρέσει η μπάλα;» Ο Tank εξαφανίστηκε και πήγε στο διπλανό δωμάτιο. Όταν γύρισε, είχε τρία μπαλάκια του τένις στο στόμα του.

Πηγή: http://newsone.gr
«Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα»

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

gatoulitses

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget